TRANSFORMASI ZON KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG

Transformasi Zon Kekayaan Agung Anugerah Agung

PROGRAM RAHSIA AGUNG PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG TERDAHSYAT ABAD 21(program Terbaru 2012)

Leave a comment


PROGRAM RAHSIA AGUNG PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG TERDAHSYAT ABAD 21


RAHSIA BESAR MEMILIKI KEKAYAAN AGUNG(AMALAN KESOGEHAN/KEKAYAAN)


AMARAN:

METHOD “RAHSIA TERBESAR ,TERHEBAT DAN TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN, KEBERKAHAN&KEBERUNTUNGAN HIDUP  TERDAHSYAT  ABAD 21 ANUGERAH AGUNG” ini tidak tersedia di mana-MANApun dan TERSANGAT-SANGAT DAHSYAT MUSTAJAB SERTA MUJARAB,NASIHAT SAYA KEPADA Anda YANG HENDAK MENGIKUTI PROGRAM INI HENDAKLAH berhati-hati menggunakannya.


Bila apapun yang Anda minta terkabul, jangan menyesal atau menyalahkan saya. Juga, jangan teruskan membaca “ RAHSIA TERBESAR ,TERHEBAT DAN TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN, KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG” ini bila Anda takut akan perubahan, kerana sesudahnya, hidup Anda tidak akan pernah sama lagi.

Pengunjung Website Anugerah Agung yang dihormati,

Setiap hari hari kita melihat pelbagai macam jenis tawaran yang diberikan oleh sesetengah golongan yang mengajar serta menjanjikan pelbagai macam teknik atau kaedah menjana wang menerusi internet,akhbar,majalah-majalah,iklan dan sebagainya..

Saya pasti anda berkunjung di laman web ini adalah kerana anda ingin mencari satu peluang… Satu peluang yang boleh anda gunakan untuk mengubah kehidupan anda serta mencari solusi untuk menghilangkan segala Masalah Kesempitan yang telah membuat derita kepada diri anda!!!

Anda mungkin pernah mendapatkan pelbagai macam jenis panduan seperti ebook berkaitan buat duit di internet, menyertai pelbagai macam “program” jana wang atau mencuba pelbagai macam jenis “teknik rahsia” yang menjanjikan pulangan yang lumayan dalam sekelip mata.

Saya minta Anda bertanya kepada diri anda sekarang… Adakah anda benar – benar telah berjaya menjana pendapatan menerusi ebook, “program” atau “teknik rahsia” yang anda miliki tersebut? Adakah anda benar – benar terlibat dalam aktiviti “perniagaan” atau sebenarnya telah tertipu dengan menyertai “program jana wang” yang berkonsepkan skim cepat kaya?

Apakah anda hanya mengejar kemewahan di dunia ini ?

Jika anda hanya menginginkan kemewahan saja, beribu-ribu website/blog yang menawarkan cara mudah menjadi kaya. saya yakin para pembaca sekalian sudah sering mengunjungi berbagai website atau mungkin sudah menjadi member dari salah satu website yang menawarkan cara singkat memperoleh kekayaan. tapi apakah semua itu sesuai dengan harapan anda? benarkah anda semua boleh mencapai kekayaan dalam waktu singkat. saya yakin sebahagian besar dari para pembaca sekalian belum mendapatkan hasil sesuai yang diharapkan.

Anda mungkin pernahsedang atau bakal mengalami situasi berikut :

Keliru untuk membuat keputusan memulakan perniagaan anda,Kecewa dengan tawaran informasi yang diperolehi dari sesetengah laman web,iklan dan yang sama waktu dengannya,Tak tahu yang mana satu harus dicapai atau dilakukan untuk mula menampakkan hasil,Telah menghabiskan sejumlah wang tetapi tidak menampakkan hasil,Terlalu banyak informasi di “otak” sehinggakan menjadi “overloaded”,dan Anda Gagal untuk memulakan langkah pertama untuk membangunkan empayar perniagaan anda.

Setiap hari anda berasa rungsing,pening kepala memikirkan kedudukan kewangan harian anda. Perbelanjaan untuk keperluan hidup semakin bertambah. Kos hidup semakin tinggi. Harga barangan keperluan terus naik.gaji pula tak naik-naik… Sedar tak sedar anda dapati perbelanjaan dan hutang anda juga turut meningkat sama! Jalan mudah?! Anda memBuat pinjaman bank!.. Aduih…Tambah satu lagi hutang.. sekarang nie anda dah banyak berhutang..Hutang beli Motorsikal,Hutang deposit Kereta,Hutang PTPTN,Hutang beli rumah,hutang sewa rumah beberapa bulan tak bayar,Hutang dengan Tokei Kedai Barangan Runcit,Hutang beli /Pc/Laptop,Hutang Koperasi,Hutang Kad Kredit,Hutang beli handphone,dan segala macam jenis hutang  lain-lain yang anda sendiri sedia maklum…..Berapa banyak lagi anda nak berhutang?…Hutang keliling pinggang,pinggang yang dah sedia ramping semakin tinggal tulang sebab ikat perut nak bayar hutang, Jikalau begini, jawapnya.. sampai ke tua, anda bekerja semata-mata hanya untuk membayar hutang sahaja. Terus-terang saya katakan, membuat pinjaman/hutangmemang mudah! Ia boleh menyelesaikan masalah anda buat sementara waktu! Namun begitu, ia bukanlah suatu jalan penyelesaian yang bagus. Malahan, ia sebenarnya boleh membuatkan hidup anda lebih tertekan lagi..Sampai bila bro…

  • Setiap hari anda bekerja dan berusaha dengan lebih kuat untuk menambahkan pendapatan anda  dengan tujuan menjelaskan hutang-hutang anda, namun dalam sedar tak sedar anda dapati hutang anda tidak pernah berkurangan bahkan semakin meningkat! Anda mulai hairan dan bertanya pada diri sendiri “Kenapa Boleh Jadi Begini? Sampai Bila Aku Nak Kena Bayar Hutang Ni?”Alamak,habis lee Aku kalau macam nie!!!
  • Setiap bulan anda membuat simpanan dalam bentuk pelaburan yang terjamin dan selamat seperti akaun simpanan biasa, simpanan tetap mahu pun ASB,ASW kata anda simpanan untuk masa depan, tapi anda lupa yang hutang anda tak pernah berkurangan. Bila dapat dividen daripada simpanan tersebut anda tak sedar sebenarnya jumlahnya jauh lebih kecil berbanding faedah hutang yang perlu anda bayar.
  • Setiap hari berganti bulan, kini anda mula kurangkan perbelanjaan untuk keperluan yang paling asas sahaja semata-mata untuk mengurangkan jumlah hutang anda, namun akhirnya anda dapati ianya tak mampu nak selesaikan masalah kewangan anda yang melampau dan semakin bertambah-tambah….
  • Kemudian, anda mula membuat loan pinjaman baru di bank bagi menyelesaikan masalah kewangan dan hutang yang berlambak tetapi dalam masa yang sama, tanpa anda sedari, sebenarnya anda telah menambah masalah hutang yang baru.
  • Anda fikir dengan membayar ansuran bulanan yang lebih rendah dalam tempoh masa yang panjang ianya menguntungkan anda, sebaliknya semakin lama anda membuat pinjaman maka semakin besarlah faedah yang perlu anda bayar!
  • Dan bermacam-macam perkara selain tertera di atas yang merungsingkan dan memeningkan kepala anda dalam mencari penyelesaian ke atas masalah kewangan demi meneruskan kehidupan anda dan keluarga.Pening kepala Gueee….

Sekiranya anda masih pening memikirkan permasalahan di atas,Teruskan pembacaan anda kerana sebentar lagi saya akan bongkarkan satu rahsia serta panduan bagaimana anda juga mampu menyelesaikan kesemua masalah di atas melaluiProgram Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21.

  • Ya, melalui kaedah, panduan dan Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 yang terbukti berkesan! Dan apa yang paling penting di sini anda juga boleh lakukannya sendiri berdasarkan langkah-langkah yang akan saya dedahkan rahsianya bila anda membuat keputusan untuk mengikuti Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21. Teruskan pembacaan anda…

Bagaimana Untuk menyelesaikan masalah kewangan Dengan Lebih berkesan!

  • Dalam sedar tak sedar, masalah kewangan merupakan salah satu masalah yang dialami hampir setiap orang di seluruh dunia. Sekiranya anda rasa anda bebas dari masalah dan bebanan hutang, mungkin anda silap!
  • Saya pasti setidak-tidaknya anda juga menghadapi masalah ini biarpun jumlahnya di saat ini taklah sebesar manapun…. jika dibandingkan dengan orang lain disekeliling anda.
  • Selagi anda mempunyai keperluan dan kemahuan, mempunyai pendapatan dan pekerjaan, penggunaan dan kebergantungan ke atas pinjaman dan hutang sudah tentu menjadi satu kemestian dalam kehidupan di abad ini.
  • Namun begitu, sedarkah anda bahawa hutang yang anda ambil itu membantu mengukuhkan kewangan anda atau sebaliknya?
  • Keadaan akan menjadi bertambah parah jika sekiranya anda tidak mengamalkan pengurusan kewangan yang teratur, anda pasti berhadapan dengan masalah yang besar dan kritikal.

Jika anda mengalami salah satu daripada tanda-tanda di bawah kemungkinan besar anda sedang mengalami masalah kewangan:-

  • Tidak mempunyai sebarang simpanan atau tabungan,Membuat bayaran minima bagi kad kredit,Jumlah baki hutang masih tidak berkurangan, Bertanya baki kredit yang boleh digunakan pada pihak bank, Tidak tahu berapa jumlah hutang yang dimiliki,Mengeluarkan wang tunai melalui kad kredit,Belanja gunakan Kad kredit mencecah had yang dibenarkan,Mempunyai lebih banyak kad kredit dari tunai di dalam dompet,Kad kredit ditolak ketika membuat pembelian,Bil-bil lama banyak yang tertunggak dan masih belum dibayar,Kesemua pendapatan digunakan untuk membayar hutang,Gagal mendapat pinjaman daripada bank,Mula meminjam dengan Ah Long,Tidak membuka penyata kad kredit,Menerima panggilan daripada pemberi pinjaman,Dikejar penagih hutang,Menerima surat penguam,Mulai berjudi,Hilang keceriaan dan tumpuan terhadap kerja,Tidak dapat tidur dengan lena dan sering mengigau,Anda mengalami gangguan dan tekanan hidup,Tidak boleh tidur malam bila Hutang jika tidak diuruskan dengan betul, boleh menyebabkan hidup kita tidak tenang. Barangkali kerja pun mula tidak fokus dan tidur pun jadi tidak lena kerana banyak memikirkan hutang dan masalah kewangan lainnya.

Jangan cuba untuk menafikannya jika anda mengalaminya, jangan memandang remeh akan petanda tersebut. Jika tidak, anda sebenarnya memberi ruang yang lebih untuk berhadapan dengan masalah kewangan yang lebih serius lagi pada masa akan datang.

Jika dibiarkan berlarutan anda mungkin mengalami masalah seperti berikut;-

Hubungan kekeluargaan yang porak peranda, Bergaduh dengan pasangan,Kes-kes penceraian ada banyak berkaitan dengan isu harta. Nauzubillah. Jadi, bila ada masalah kewangan, hutang, maka Anda perlu bawa berbincang dengan suami / isteri untuk mencari jalan penyelesaian yang terbaik. Rancang wang dengan pasangan Anda, Bukan simpan masalah wang sampailah satu masa, Anda bergaduh,mengalami Tekanan jiwa dan mental,Diisytiharkan Muflis, atau mungkin,Dibelasah oleh Ah Long dan tiada siapa nak tolong anda terpekik terlolong kena pelangkong? Masalah lain yang kerap terjadi bila menghadapi masalah kewangan adalah penderaan kanak-kanak disebabkan masalah kewangan yang dihadapi oleh sesebuah keluarga itu. Masalah kewangan yang melanda sesebuah keluarga akan menyebabkan mereka bertindak ganas terhadap anak-anak. Jika anak-anak meminta duit belanja atau keperluan lain, sudah semestinya anak akan menjadi mangsa sepak terajang mereka. Keadaan sebegini amat menyedihkan kerana anak-anak tidak sepatutnya diperlakukan sebegitu pada usia mereka yang masih memerlukan kasih sayang dan perlindungan. Jika masalah kewangan melanda sesebuah keluarga janganlah dilepaskan kepada anak-anak dan fikirlah cara yang terbaik untuk menyelesaikan masalah. Mintalah pertolongan daripada Allah supaya hati kita lebih tenang.

Iman manusia kini semakin nipis. Ini adalah disebabkan kurangnya didikan Islam yang sempurna diberikan kepada anak-anak kita.Kisah anak derhaka semakin berleluasa di dunia hari ini. Faktor utama adalah sumber kewangan yang tidak mencukupi akibat arus pembangunan yang semakin rancak oleh negara membangun telah menampakkan terabainya hal-hal yang melibatkan pendidikan sivik. sumber kewangan memainkan peranan yang penting dalam kehidupan seharian kita sebagai manusia. Masalah kewangan yang serius yang dihadapi oleh individu menyebabkan seseorang itu sanggup membuat apa sahaja terrnasuk membunuh dengan ganjaran yang tinggi diberikan oleh pihak-pihak yang berkepentingan. Hidup yang terdesak dengan masalah ini akan menjadikan manusia itu tidak tahu menilai yang mana satu intan dan yang mana kaca. Akibat terdorong dengan masalah kewangan yang serius juga boleh membuat sesebuah negara menjadi  miskin. Ini akan menyebabkan manusia hidup dalam tingkat -tingkat atau kasta yang berlainan iaitu yang kaya bertambah kaya dan yang miskin bertambah miskin.Contoh contoh yang nyata disini adalah seperti memberi rasuah kepada seseorang dengan maksud apa yang dihajati boleh diperolehi dan kadar faedah yang tinggi diberikan oleh intitusi kewangan.

FAKTA YANG PERLU ANDA KETAHUI: “…Sejak 2009 Hingga Ogos 2010 Sejumlah Rakyat Malaysia Meminjam Sebanyak RM2.9 JUTA Dari Ah Long Lintah Darat… & 80% Darinya Untuk Modal Perniagaan…”

Di luar sana berapa ramai orang yang meminjam dari Ah Long. Ini kerana mereka yang meminjam dengan Ah Long nir berfikiran begini… Aku kalau Pinjam Ah Long senang dapat kelulusan, dia orang tu tak banyak cakap terus bagi duit. Tak payah macam-macam pun!

Tetapi hakikatnya mereka yang meminjam tu bakal menyesal di kemudian hari. Meminjam dari Ah Long umpama meletakkan diri sendiri ke tali gantung. Kadar bunga faedah yang tinggi, penipuan dalam perjanjian menjadi mainan Ah Long sekiranya anda meminjam dari mereka.


BerTambah-tambah rumit dan keadaan menjadi semakin buruk lagi jika….Anda GAGAL bayar balik pinjaman anda kepada lintah darat tersebut… maka akhirnya hilanglah jari, kaki, tangan dan sebagainya MALAH nyawa KELUARGA TERSAYANG pun MELAYANG kerana seksaan Ah Long! Jadi jangan pinjam dari Ah Long, Jika anda mahukan kejayaan perniagaan atau apa pun yang bakal anda usahakan berkekalan, ikutilah nasihat saya ini. Saya menasihati anda supaya tidak menjadi seperti usahawan kecil, peniaga IKS dan yang seangkatan dengan anda telah GAGAL hanya kerana kesilapan kecil meminjam dari Ah Long semasa menghadapi masalah modal mereka.

Untuk berusaha menyelesaikan masalah kewangan , anda tergesa-gesa mencari duit dengan berhutang disana sini untuk mengatasinya.. Anda tanpa berfikir panjang mula menjalankan perniagaan kecil-kecilan atau kerja sambilan untuk mengelakkan masalah kewangan anda yang agak kritikal,anda memaksa diri anda untuk mencari dan menaja agen-agen downline untuk mencari duit dan ini memerlukan modal dan anda pula terpaksa menanggung perbelanjaan yang bukan sedikit untuk menaja downline anda,alahai berapa banyak lagi duit yang perlu dikeluarkan dari simpanan,kalau membuahkan hasil takpe pulak,kalau sebaliknya bagaimana,anda juga yang tenat dibuatnya,alternatif lain anda akan Bertungkus-lumus kerja siang dan malam membanting tulang empat kerat untuk cari duit lebih sampai rasa nak tercabut sendi-sendi tulang sebab bekerja terlalu teruk,selain itu anda membabitkan diri untuk menyertai syarikat-syarikat MLM untuk mengubah hidup anda,dah tu kena keluarkan modal besar pulak sebab nak jadi stokist ataupun paling rendah pun tahap pengedar,ada juga yang menjerumuskan diri konon nak cepat kaya meleburkan duit  dalam Skim Cepat Kaya dan melabur serta meleburkan diri dalam apa-apa pelaburan yang tidak jelas dan risiko tinggi,akibatnya tak kaya-kaya pun,last-last makan roti yang disapu dengan seri kaya juga hari-hari untuk ikat perut, dan macam-macam lagilah caranya…..

Pada hakikatnya urusan rezeki itu adalah urusan ALLAH S.W.T. Di mana manusia tidak dapat menentukannya di dalam urusan rezeki ini,kerana manusia adalah ciptaan Allah,sedang Dia pulalah yang mencukupi rezeki hamba-Nya. Sebagaimana telah dinyatakan dalam firman-Nya sebagai  berikut:

“Allah-lah yang menciptakan kamu semua,kemudian memberimu Rezeki”(Al-Qur’an Surah Ar-Rum ayat:40).

Selain itu,banyak lagi ayat-ayat yang menjelaskan,bahawa rezeki itu berasal dari Allah,yang bila Allah mengkehendaki menahannya, maka tidak ada seorang pun yang sanggup memberikannya. Sebagaimana telah dinyatakan dalam firman-Nya sebagai berikut:

“Atau siapakah dia yang memberimu rezeki jika Allah menahan Rezeki-Nya?”

Namun walau rezeki itu dari Allah dan Dia yang telah memberi rezeki pada tiap-tiap makhluk-Nya,kita sebagai manusia wajib berusaha mencari rezeki itu,tidak boleh berpangku tangan/berpeluk tubuh menanti turunnya rezeki. Di mana rezeki itu boleh kita dapatkan asalkan kita mahu bekerja keras memeras tenaga dan fikiran demi mendapatkan rezeki itu. Kerana,keberhasilan suatu maksud itu adalah hak setiap orang. Dari itu dengan usaha itulah,maka Allah akan menyalurkan rezeki-Nya.

Namun,di dalam berusaha mencari rezeki janganlah sebarangan,tanpa menghiraukan hala dan haramnya. Semua usaha yang kita lakukan itu hendaknya sesuai dengan apa yang telah digariskan oleh agama,yakni harus sesuai dengan peraturan syari’at Islam. Misalnya tentang tata-cara berjual beli,sewa-menyewa,mengetahui hukum riba’ dan lain dan sebagainya.

Dengan mengikuti petunjuk-petunjuk tersebut,Insya Allah hasil usaha yang kita peroleh merupakan hasil yang halal dan yang diredhai oleh Allah.Di samping itu kita harus memperhatikan kewajipan-kewajipan kita yang lain seperti solat misalnya.Dimana kerana sibuk dalam usaha,maka akhirnya ditinggalkan.

Solat dalam kesibukan yang bagaimanapun harus tetap kita jalankan,iaitu bila terdengar suara Azan di kumandangkan mengajak kita solat,maka segala macam kegiatan duniawiyah harus kita tinggalkan untuk menghadap kepada Allah demi menjalankan perintah-Nya.

Selanjutnya,jika kita ingin mendapatkan rezeki yang melimpah,senang dan mudah dicari,maka di samping berusaha kita harus memohon kepada-Nya.Sebab Allah-lah yang mempunyai rezeki dan yang memberi rezeki kepada hamba-hamba-Nya. Sebagaimana telah dinyatakan dalam firman-Nya sebagai berikut;

‘Dan tiada suatupun binatang melata di bumi,melainkan Allah-lah yang memberinya rezeki”.

Demikianlah sekelumit tentang permasalahan rezeki,di mana rezeki itu semata-mata adalah urusan Allah dan Dia-lah yang memiliki dan yang memberi rezeki itu atas kehendak-Nya semata. Dari itu,kita selaku hamba yang dha’if,hanyalah mampu memohon di samping berusaha untuk mendaptkan rezeki itu dengan berbagai cara asalkan tidak melanggar aturan-aturan yang telah ditetapkan oleh agama,dengan harapan semoga dapat dipenuhi segala keperluan hidupnya. Baik keperluan dunia ataupun keperluan akhirat. Dari itu dengan mengamalkan amalan rahsia dalam program ini  ini anda diibaratkan telah memiliki kekayaan yang ampuh di dalam rangka mencukupi segala keperluan hidup.

Mengamalkan rahsia-rahsia petunjuk dalam program ini harus dilakukan dengan kesabaran disamping berusaha sekuat tenaga. Kerana tanpa disertai dengan usaha,maka dapat dipastikan tidak akan berhasil apa yang diharapkannya.

Walhasil,berusaha mencari rezeki itu harus disertai dengan memohon kepada Allah. Rezeki tidak akan datang dengan sendirinya tanpa disertai dengan usaha. Perlu Anda ketahui,bahawa keberkahan suatu rezeki dengan usaha yang disertai dengan memohon kepada Allah. Mencari rezeki tanpa disertai dengan berdo’a untuk memohon rezeki itu,maka akibatnya ia akan bersikap sombong, yang akhirnya menjadi enggan untuk menunaikan kewajipan-kewajipan. Sebagaimana telah dialami oleh Qorun pada zaman Nabi Musa as. Dimana Qarun dan semua harta kekayaan telah dibenamkan oleh Allah ke dalam perut bumi. Na’udzu Billah Min Dzalik.

Masih Pening Kepala sampai ketahap Migrain Memikirkan Cara SEBENAR Untuk Menyelesaikan masalah KEWANGAN Anda?


Mahukah Anda Tahu Kaedah TERBAIK Untuk MENYELESAIKAN MASALAH KEWANGAN YANG MENCENGKAM DIRI ANDA?

Banyak Orang Mencari Wang. Banyak Orang Mencari-cari Cara Mendapatkan Wang Berlimpah-ruah. Inilah Yang Dilakukan OLeh Orang Banyak dan Orang Kebanyakan.

Kenapa Tidak Membuat Sesuatu Agar Wang Yang Mencari Anda? Orang BOLEH Kaya bukan Kerana Ia mencari Wang, NamunOrang Kaya Mengetahui Cara dan Rahsia Bagaimana Agar Wang yang Mencarinya, Bagaimana agar Wang Yang Mendekati dan Melekat kemanapun Ia Berjalan! Inilah Yang Disebut Kekayaan Sejati, iaitu Ketika Wang Selalu Datang Menghampiri Anda,Bahkan Di waktu ketika Anda Sedang Berkerja, Sedang Berkelah, Beriadhah atau Bahkan Sedang Tidur.

Program Kekayaan Hidup ini akan Mendedahkan Rahsia dan Cara Bagaimana Agar Wang bahkan Sumber Wang Yang Mencari Anda, Bukan Lagi Anda Mencari Wang.

METHOD “RAHSIA TERBESAR ,TERHEBAT DAN TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG” ini tidak tersedia di mana-MANApun dan TERSANGAT-SANGAT DAHSYAT MUSTAJAB SERTA MUJARAB,NASIHAT SAYA KEPADA Anda YANG HENDAK MENGIKUTI PROGRAM INI HENDAKLAH berhati-hati menggunakannya.

Bila apapun yang Anda minta terkabul, jangan menyesal atau menyalahkan saya. Juga, jangan teruskan membaca “ RAHSIA TERBESAR ,TERHEBAT DAN TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN, KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG” ini bila Anda takut akan perubahan, kErAna sesudahnya, hidup Anda tidak akan pernah sama lagi.

Dengan Mengikuti Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 Ini, Anda Akan Mendapatkan pelbagai rahsia dan kaedah :


  • Ilmu Pengetahuan Ajaib Yang Akan Menjadikan Diri Anda Berdaya Magnet Kekayaan,sangat Ajaib
  • Dengan mengikuti program ini Insya Allah Dapat membantu anda menyelesaikan masalah kewangan anda bahkan   melunaskan segala permasalahan hutang piutang anda serta menyelesaikan permasalahan pendapatan yang tidak tetap.
  • Insya-Allah dengan izinNya, jika magnet boleh menarik besi maka ianya boleh menarik wang dengan berbagai cara yang tak terduga serta dari berbagai sumber.
  • Insya-Allah anda akan mendapati pintu rezeki anda bertambah ruah dan amat luas sekali.
  • Kehebatan serta penghasilannya adalah amat menakjubkan dan 99.9% berkesan sekiranya kena pada aturan mengamalkannya.
  • Amalan ini juga tidak melibatkan unsur-unsur jin, sihir, hantu mahupun ilmu hitam serta tidak melibatkan sama sekali perkara-perkara yang boleh memesongkan aqidah.
  • Andaikata anda dapat mengamalkan amalan ini secara konsisten dan dijadikan sebagai sebagai salah satu dari amalan harian anda Insya-Allah anda akan memperolehi rezeki yang terbuka luas dan amat lapang bagaikan sebatang sungai yang mengalir deras masuk ke dalam kehidupan anda !
  • Amalan dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini juga amat mustajab bagi membantu anda yang sering mengalami masalah serta kesulitan terutama dalam bidang ekonomi anda serta kerjaya. Segala usaha anda yang selama ini sering menemui kegagalan dan jalan buntu insya-Allah akan mula menampakkan hasil yang positif dan sudah pasti akan diakhiri dengan kejayaan yang amat anda idam-idamkan.
  • Insya-Allah panduan dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini akan memudahkan anda serta membantu anda dalam menyelesaikan sebarang masalah dalam urusan anda sehari-harian anda walaupun serumit manapun urusan itu insya-Allah pasti ada jalan penyelesaiannya !
  • Untuk memastikan keampuhannya serta menjamin kemujarabannya maka anda perlu mematuhi sebarang aturan untuk mengamalkannya dan yang paling penting anda wajib mematuhi segala suruhanNya dan meninggalkan segala laranganNya. Terutamanya perkara-perkara yang melibatkan hukum serta tidak sama sekali terbabit dalam sebarang kegiatan yang bertentangan dengan ajaran Islam seperti meminum arak, berzina, berjudi, menduakan tuhan, mencuri dan lain-lain perkara yang amat ditegah oleh Islam !
  • Kesimpulannya amalan-amalan ini adalah amat besar fadhilat serta khasiat dan keutamaanya bagi mereka yang benar-benar mengamalkannya. Tambahan pula jika diiringi dengan usaha yang gigih dan berterusan tanpa mengenal erti penat dan jemu serta putus asa. Insya-Allah dengan izinNya serta limpah kurniaNya anda akan berjaya adalam apa jua bidang yang anda ceburi atau yang sedang anda laksanakan sekarang ini.

Perhatian:program yang ditunggu-tunggu sejak sekian lama oleh peminat setia program Transformasi Zon Kekayaan Agung,Program Terulung Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 telah dibuka untuk umum,SILALAH MENDAFTAR DENGAN SEGERA!!!

Sebaiknya Mulai Sekarang Anda BERHENTI Mengejar Kekayaan dalam KeHidupan Anda..Kerana Anda Sememangnya Tidak Akan Berjaya Menjadi Kaya Selagi Anda Tidak Mengetahui Cara Sebenar yang BETUL & TEPAT Untuk Mendapatkannya,segera ikuti Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21

PERINGATAN :

Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 dalam website ini tidak akan anda dijumpai dimanapun. Method dalam Rahsia Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini tersangat ajaib dan luarbiasa. Saya menasihati Anda supaya berhati-hati ketika menggunakannya dalam kehidupan Anda, kerana apa sahaja hajat keinginan yang Anda inginkan akan berhasil / terkabul dengan keizinan Allah. Saya nasihatkan sekali lagi supaya Anda Jangan teruskan membaca Website ini bila Anda seorang yang dikategorikan takut akan perubahan dalam kehidupan Anda(perubahan positif), kerana bila anda memutuskan untuk mengikuti program Hebat dan Super Dahsyat ini, kehidupan Anda tidak akan pernah sama lagi selepas ini.

Jadi jangan tunggu lagi. Hidup ini indah. Kekayaan Tuhan tersedia di mana-mana untuk kita nikmati.

Adakah selama ini Anda  merasa bahagia dan puas dengan hidup Anda ataupun sebaliknya?

Adakah apa sahaja yang anda usahakan memberi hasil seperti yang Anda inginkan atau sebaliknya?

Jika jawapannya adalah TIDAK maka jelas Anda harus mengubah sesuatu dalam cara Anda menjalani kehidupan Anda ini.

SYARAT WAJIB:

Berikut PROSEDUR Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini:

  • Bila Anda berminat Serius untuk mengikuti Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini, ada beberapa syarat peraturan penting yang wajib Anda patuhi demi untuk memastikan keberhasilan,kejayaan dan kekayaan menjadi milik Anda.
  • Syarat Wajib Utama,Anda dikehendaki untuk mendapatkan Sikronisasi energi Kekayaan Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 dari Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D selaku founder program luarbiasa ini,kerana tanpa melakukan penyelarasan,seluruh keilmuan dan energi dalam program ini tidak akan aktif dan berfungsi!
  • Syarat Wajib Kedua, Anda dikehendaki untuk mempraktikalkan serta mengamalkan semua panduan yang telah saya jelaskan dalam setiap manual lengkap dalam program ini dengan sebaik yang mungkin tanpa anda tertinggal satu pun mata pelajaran.
  • Syarat Wajib Ketiga, Anda dikehendaki menjadi seorang yang BERDISPLIN dalam melaksanakan semua program dalam program ini secara bertahap dengan istiqamah/terus menerus dalam kehidupan Anda sehari-hari.

Hanya dengan Syarat Wajib di ataslah, keajaiban dan Kemustajaban ilmu Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 yang Anda pelajari melalui saya dapat dirasakan dan dilihat secara nyata mengubah kehidupan anda ke arah Transformasi Zon Kekayaan Agung Anugerah Agung yang sebenar-benarnya dalam kehidupan Anda.

  • Perlu Anda fahami dengan Jelas di sini,tidak cukup dengan hanya membaca atau menghafalkan amalan dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21ini,tanpa Anda melakukan latihan secara berdisiplin seperti yang telah saya jelaskan di bahagian atas. Walau hebat macammanapun program yang sedang anda ikuti,tapi anda tidak melakukan TINDAKAN untuk mempraktikalkannya dalam kehidupan Anda,Anda tetap akan berada di ZON lama Anda,siapa yang rugi????Anda sendiri kan yang rugi,sebab menyia-yiakan peluang dahsyat yang datang kepada Anda,dah dapat program,tapi Anda tak amalkan,latihan tak buat,sayanglah dah penat-penat cari modal untuk belajar program nie,tapi lepas tu buat sekerat jalan,tak buat sungguh-sungguh,FIKIR-FIKIRKANLAH!!! RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL!!!!!
  • Oleh sebab itu,saya minta kepada Anda untuk Bersungguh-sungguh untuk melakukan Transformasi dalam kehidupan Anda,berjanjilah kepada saya untuk Anda mematuhi syarat yang telah saya tetapkan,saya ingin melihat Anda berjaya,bahagia dan kaya raya,dapat rezeki melimpah ruah ,menjadi jutawan dan terkabul segala hajat keinginan Anda,jadi sekali lagi saya ulangi untuk anda Berdisplin dalam melaksanakan program luar biasa ini.. Walaupun hak, kemahuan,kehendak,keputusan, pilihan dan kekuatan tersebut tetap sepenuhnya pada Anda. Memanglah Tidak akan ada seorang pun yang dapat memaksa Anda. Tapi Anda harus ingat,hanya anda yang mampu mengubah diri Anda.Apa yang Bakal Anda lakukan dengan segala Rahsia Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 yang telah Anda terima adalah menjadi sepenuhnya hak Anda untuk mengamalkannya..
  • Untuk memudahkan Anda menguasai Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21, semua pertanyaan Anda dan komunikasi dilakukan melalui Handphone ,email,yahoo messenger dsbnya.

BERAPA LAMA SAYA BOLEH MELIHAT KESAN PROGRAM INI PADA DIRI SAYA????

  • Untuk pengetahuan Anda, Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 dirancang sedemikian rupa dan ditulis dalam format terbaik oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D,dan kebanyakan panduan & amalan dalam program ini sangat berbeza dengan pola pemikiran Anda selama ini. Jadi Anda perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan menginstallkan Minda dan Jiwa Anda denganProgram Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 yang bakal mengubah kehidupan Anda ke arah Kekayaan Sebenar. Jadi dengan mengikuti program ini,seluruh unsur kehidupan Anda akan mengalami transformasi,dan hal ini secara terang-terangan memerlukan waktu /masa yang cukup bagi anda untuk menyesuaikan diri.
  • Selama ini,sebelum mengikuti Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21,Anda sudah berimaginasi dengan cara Anda tersendiri, sudah melakukan tindakan dengan cara Anda tentukan sendiri, Dengan kata lain Anda sudah menjalani kehidupan dengan cara & sikap Anda selama bertahun-tahun. Kebanyakan daya pemikiran dan keyakinan yang sudah berurat akar, sudah tertanam sangat kuat dan bahkan mengeras laksana batu laut yang sudah menjadi sebuah kebiasaan yang tidak aktif selama bertahun-tahun.Hal Ini, sekali lagi, jelas memerlukan waktu untuk “memecahkannya” agar segala yang menjadi hambatan dan rintangan dalam minda anda dapat terungkai dan melepaskan diri dari pola pemikiran yang lama.
  • Lebih dari itu, setelah dipecahkan, Anda memerlukan pula meluangkan waktu untuk membentuk dan menanamkan gaya pemikiran,kepercayaan dan keyakinan yang baru, yang lebih positif untuk mengubah kehidupan Anda ke arah yang lebih baik dari sebelumnya dan mencapai kejayaan serta kecemerlangan dalam hidup.
  • Ilmu-Ilmu yang dikongsikan dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini bakal mengubah persepsi anda berkaitan dengan Kekayaan,daya tuah,wang dll. Selepas mengikuti program luarbiasa ini anda tidak perlu lagi bersusah payah mengejar kekayaan kerana dengan mengamalkan amalan dalam program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini, Insya-ALLAH, Wang pula yang mengejar anda.
  • Segala sesuatu memerlukan proses. Dan saya amat berkeyakinan, masa anda tidak akan sia-sia untuk mendownload dan menginstallkan program baru dalam microchip super hiper metafizik dalam minda dan jiwa anda untuk melakukan Transformasi ke matlamat mencapai kehidupan terbaik Anda dalam Anda menjalani masa depan Anda agar Mencapai Kekayaan,Kejayaan,Kebahagiaan yang Anda impikan selama ini.

Anda akan merasakan sendiri secara sangat pasti, Anda akan merasakan dan melihat dengan mata kepala anda sendiri perubahan ajaib dalam kehidupan Anda,perubahan demi perubahan sangat positif dalam kehidupan Anda yang nyata hakikatnya seiring dengan transformasi diri yang anda lakukan secara sedar 100%. Sebab itu saya meminta Anda untuk berdisiplin dalam menjalankan segala rahsia Agung Kekayaan dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini bila anda ingin menikmati hasil secara maksimum dan optimum dalam waktu yang cepat dan segera,itu berlaku bila anda melaksanakan program ini dengan baik,tetapi bila Anda tidak pula melakukannya seperti yang disarankan dalam manual lengkap program ini, Anda Cuma membaca panduan ini saja hidup Anda juga tetap mengalami Transformasi,ia bekerja sangat halus sekali setelah Anda melalui penyelarasan dengan energy Kekayaan,energinya sangat halus,bagi yang peka akan merasakan sensasi luar biasa dan nikmat,walaupun Anda hanya meluangkan waktu walau sebentar membaca program luar biasa ini, tetap memiliki kesan dan kekuatan untuk mencerahkan serta menjernih serta memperhalus serta membuka Minda dan Jiwa Anda. Itu  dengan hanya membaca, apatah lagi sekiranya anda mempraktikalkannya dalam kehidupan,tersangatlah dahsyat kesannya. Buktikan sendiri kekuatannya.Insya Allah.

Banyak sekali ilmu ekslusif yang hanya Anda dapatkan di sini. Dan yang terpenting, semua pelajaran tersebut dirancang untukefektif, siapapun Anda.

Jadi, saya bincangkan suatu program yang berkualiti tinggi di sini, tetapi dengan gembira saya boleh tawarkan kepada Anda dengan yuran kursus yang sangat terjangkau.

Hanya RM1000 sahajaAnda sudah mendapatkan matapelajaran yang luar biasa plus kesempatan berkonsultasi dengan saya, baik dengan email mahupun telefon.

Dan, Anda sama sekali tidak diikat oleh ketentuan untuk menyelesaikan pelajaran Anda.

Bayangkan itu? Mudah dan sederhana sekalikan, program ini?


BAGI ANDA YANG MENCARI PELUANG PERNIAGAAN, INGIN MENDAPATKAN KEBERUNTUNGAN DALAM HIDUP ANDA DAN BERKEINGINAN MENJADI MANUSIA YANG SUKSES,SUPER KAYA RAYA, ANDA BERADA PADA WEBSITE YANG TEPAT!!!

PROGRAM RAHSIA AGUNG PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN TERDAHSYAT ABAD 21


KESEMPATAN TERBATAS!! Untuk pertama kalinya di Internet, Program Training Berasaskan Tindakan iaitu Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21!! Panduan dan Bimbingan Meraih Kekayaan, Ciptakan Kemantapan dan Kemewahan Hidup Anda Mulai SEKARANG JUGA! Ikuti dan Dapatkan Kesuksesan Anda Dengan 3 Program Hebat!!!

1. RAHSIA TERBESAR PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

2. RAHSIA TERHEBAT PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

3. RAHSIA TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN, KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

Hidup Adalah Milik Anda! Kekayaan & Kesuksesan Adalah Hak Anda dan Di Tangan Anda! Tentukan Pilihan dan Raih Hak Anda Mulai Sekarang Juga!

Inilah Program TerHebat,Terhebat Dan Terdahsyat Pertama buat Anda : Program Kemantapan Hidup! Hidup Mantap! Hidup Hebat!

Saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana mengubah keadaan kewangan anda dengan cara sederhana, rahsia menyelaraskan energi rezeki dan keberuntungan yang ada di alam ini dengan energi anda, dan bersiap sedialah meraih kekayaan dan kesuksesan!

Setelah anda mengikuti panduan dalam program ini, anda akan temukan RAHSIA berbagai hal yang akan mengubah cara pandang anda terhadap kehidupan ini sebahagian di antaranya adalah sebagai berikut !

  • Keberuntungan akan senantiasa mengiringi perjalanan hidup anda sebab method yang saya ajarkan akan menyelaraskan energi kerezekian,kekayaan serta keberuntungan di alam ini dengan energi anda (usaha dan bisnes anda akan berkembang dengan pesat)
  • Anda akan memiliki berbagai idea untuk menjalankan berbagai perniagaan dalam kehidupan anda baik itu bisnes di dunia nyata mahupun bisnes di dunia maya ( online) lengkap dengan ilmu pengetahuan bisnes yang akan menjadikan bisnes anda berkembang secara pesat.
  • Berbagai problem hidup yang anda hadapi akan menemukan banyak sekali jalan keluarnya baik itu dengan cara yang logik mahupun yang tidak pernah terlintas difikiran Anda sebelum mengikuti program ini.

APAKAH YANG BAKAL SAYA PEROLEHI BILA MENGIKUTI PROGRAM INI???

RAHSIA TERBESAR PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

Dalam program ini anda akan saya ijazahkan Amalan Kesogehan / Kekayaan / Kerezekian dari Wali Songo,Auliya Ush Sholihin,Kiyai Sepuh,Pakar hikmah, Mahaguru dll yang diantaranya:

AMALAN REZEKI MEWAH

Amalan ini cukup diamalkan satu kali sahaja dalam sebulan Insya Allah bila anda dapat melakukan cara ini dengan istiqamah,anda akan mendapat rezeki yang melimpah-limpah,luas rezekinya, dimudah kan didalam urusan mencari rezeki,lapang dada dan kalau orang yang berniaga melakukan amalan ini,jadi laris dan maju perniagaannya.Silakan Anda cuba.

MUDAH DAN LUAS REZEKINYA

Setiap kali anda keluar rumah.Insya Allah dimudahkan rezekinya,luas dan banyak.

MAJU PERNIAGAAN

Barangsiapa yang ingin maju dalam urusan perniagaan,banyak pelanggan,laris macam goreng pisang dan berkah rezekinya.

KUNCI MELEPASKAN HUTANG

Insya Allah walau bagaimana banyaknya hutang anda,anda akan dapat membayarnya dengan kemurahan ALLAH S.W.T. Rezeki memang tidak datang ketika kita minta melainkan rezeki datang ketika ALLAH memberi. Namun demikian manusia wajib berusaha untuk sesegera mungkin keluar dari lilitan hutang,disebabkan orang yang terlilit hutang sebahagian besar ketenangan jiwanya terganggu,makan tidak kenyang,tidur tidak lena,dan beribadah pun tidak khusyuk.

AGAR LEKAS TERBAYAR HUTANG

Bagi mereka yang banyak hutang dan merasa kesulitan dalam membayar hutangnya,maka lakukanlah petunjuk dibawah ini: Insya Allah dalam waktu yang tidak lama,kesulitan membayar hutang tadi dapat diatasi dengan jalan yang dibukakan ALLAH S.W.T.

ILMU SEJUTA MACAM KEKAYAAN

Amalan ini adalah untuk terbukanya pintu-pintu kerezekian,dimudahkannya segala usaha-usaha kita,yakni dengan mengamalkan amalan-amalan ini dibaca setiap kali akan bekerja

MEMPEROLEH REZEKI MELIMPAH

Apabila kita menginginkan rezeki yang banyak,melimpah ruah datang terus-menerus tanpa henti-hentinya,maka amalkan amalan ini Insya Allah dengan pertolongan ALLAH rezeki akan datang dengan sendirinya tanpa di duga serta terus menerus tanpa henti-hentinya.

PELARIS AGUNG JALURAN EMAS TINGKAT 1

Ayat tersebut perlu dibaca sebelum pergi berniaga dan hendaklah membayangkan di fikiran akan suasana orang ramai yang ternanti-nanti untuk membeli barang jualan.

PELARIS AGUNG JALURAN EMAS TINGKAT 2

Ini adalah antara amalan untuk melariskan jualan dengan “memanggil” orang ramai memasuki premis dan membeli barang-barang jualan kita.

PELARIS AGUNG JALURAN EMAS TINGKAT 3

Amalan Pelarisan Agung Jaluran Emas Tingkat Tinggi ini sangat mustajab dan ampuh,dibukakan gerbang keberuntungan dan kerezekian , kemana melangkah menghasilkan keberuntungan tanpa dapat anda cegah mengalir dari segala arah .Sedikit ritual istiqomah memberi hasil yang maksimum,gabungan ilmu kuasa minda dan ilmu hikmah pelarisan(tidak bertentangan dengan syariat agama Islam) .merupakan  Antara amalan yang dinyatakan oleh Ulamak untuk seseorang peniaga melaris jualannya

Sangat bermanfaat bagi mereka yang menjalankan perniagaan,sebarang jenis perniagaan boleh menggunakan Kaedah Pelarisan Agung Jaluran Emas Tingkat Tinggi ini. Sangat berkesan untuk melariskan jualan dengan “memanggil” orang ramai memasuki premis dan membeli barang-barang jualan kita,ibarat daya magnet yang luarbiasa daya tariknya,sehingga pembeli dan tamu akan berebut-rebut datang,daya pelarisan Agung Jaluran Emas ini memancarkan aura penarik luarbiasa bagi pembeli dan tamu untuk perniagaan anda.

MERAMAIKAN PELANGGAN

Para peniaga yang ingin melariskan jualan mereka perlulah melaksanakan amalan ini pada malam hari dengan membayangkan difikirannya(makrifatkan) betapa ramai pelanggannya  yang ternanti-nanti di premis perniagaannya esok hari,insya Allah mustajab dan mujarab.

TASBIH NABI YUNUS

Merupakan amalan kesukaan Dr.Rizal yang Terkenal dengan pelbagai fadhilat antaranya ialah sesiapa yang ingin dilapangkan rezeki,dinaikkan pangkat,dihilangkan kesusahan,disukai oleh orang ramai dan digeruni oleh musuh maka hendaklah ia membiasakan diri dengan membaca ayat ini sebanyak bilangan yang ditentukan.

SELAWAT

Dihilangkan kesedihan dan kesusahan dalam hidup.Diluaskan pintu rezeki,Dibuka segala pintu kebaikan,Dijauhkan daripada musibah,Dikasihi oleh manusia,Sesiapa yang mempunyai hajat yang amat penting dan besar.

SURAH AL-QADR

Sebahagian Ulamak menyatakan bahawa sesiapa yang mempunyai hajat kepada Allah Ta’ala dan berharap agar ia terkabul dan berhasil maka tidak perlu ia bertemu dukun!

ILMU DAYA TARIK MAGNET(ATTRACTION) MENARIK SIMPATI HUBUNGAN KERJA & BISNES

saya ada sebuah metode luar biasa yang sudah tidak diragukan lagi khasiat atau tuahnya iaitu berupa ilmu menarik simpati relasi kerja. Dengan membacanya sebanyak 10 (sepuluh) kali ketika akan menemui relasi maka dengan sendirinya orang yang memandang akan menyenangi dan percaya ketika melakukan prosfek.

Insya Allah akan mendatangkan kasih sayang dari segenap manusia samada kenal atau tidak,mempunyai wajah yang bercahaya,untuk memperlancar hubungan bisnes,setiap ahli perniagaan harus memiliki amalan ini untuk menarik simpati  para pelanggan dan sebagainya.

 

KEMUDAHAN REZEKI SEMUA ARAH

Untuk mendapatkan rezeki yang mudah dan melimpah ruah dengan cara yang Islami, tidak mengandung unsur syirik maka seseorang boleh menjalani tatacara seperti dibawah ini dengan ikhlas sesuai tata cara. Ilmu ini banyak sekali rahsianya, diantaranya bila seseorang telah menjalani ilmu ini, semakin taat beribadah serta berbuat baik kepada sesama manusia makin semakin barokah umurnya, banyak rezekinya dan selalau mendapat kemudahan dalam semua keperluan hidupnya. Meskipun telah menjalani tatacara 40 hari maka seseorang tetap disunnatkan membaca do’a  ini 7 kali setiap habis solat Maghrib dan solat Shubuh.

AMALAN MENDAPAT HARTA TERPENDAM(QARUN)

Apabila anda ingin mendapat harta qarun yang terpendam didalam bumi,kami berikan kepada anda amalan rahsia untuk mendapat harta terpendam ini Insya Allah dengan jalan demikian anda berhasil sesuai dengan hajat anda tanpa anda sangka-sangka,harta terpendam ditanah/ghaib agar wujud di depan anda.

*PETUA MEMOTONG KUKU*

Menurut setengah pendapat ahli hikmah bahawa memotong kuku hendaklah mempunyai peraturannya dan ada hari yang berbahagia atau tidak baiknya.

*PETUA MEMOTONG PAKAIAN*

Menurut petua sebilangan ahli hikmah jika memotong pakaian Setelah mengetahui saat yang baik atau tidak bolehlah dipilih mana-mana hari untuk menggunting atau memotong kain untuk dibuat pakaian.

RAHSIA TERHEBAT PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

Dalam program ini anda akan didedahkan segala rahsia berkenaan ilmu kekayaan Agung seperti rahsia kunci-kunci Kerezekian & Kekayaan Dalam Islam yang perlu anda lakukan sebagai seorang Muslim agar nanti menjadi seorang Muslim Kaya Raya Yang Beriman & Bertaqwa,dalam program ini juga anda akan saya dedahkan rahsia Saintifik dan ilmiah yang sangat dahsyat dan berkuasa untuk menarik segala unsur kekayaan,kemewahan,daya tuah hidup melalui kaedah gelombang / getaran untuk mendapatkan apa sahaja yang and inginkan ke dalam kehidupan anda iaitu kaedah rahsia bagaimana mengaktifkan magnet kekayaan dalam diri anda,beberapa langkah Super  ajaib yang perlu anda ikuti untuk memastikan kejayaan dalam apa yang menjadi impian anda Dengan kaedah luarbiasa  ini anda tidak perlu lagi mengejar-ngejar kekayaan, kerana kekayaanlah yang akan mengikuti anda,selepas ini Anda tidak perlu bersusah payah mencari wang kerana wanglah nanti yang akan mencari anda,mustahil??bagi saya tidak ada yang mustahil bila anda mengetahui rahsianya,Anda juga akan saya bimbing kaedah memprogram Fikiran anda untuk Menarik Kekayaan dan Membuka Pintu Rezeki ke dalam kehidupan  anda,Kaedah Membangun serta mengaktifkan Mindset anda ke arah kekayaan dan mencapai Jutawan,brainwave berupa teknologi Saintifik Gelombang Otak yang diprogram khusus mempercepat mengalirnya kekayaan dan keberuntungan kepada anda dan banyak lagi rahsia yang bakal anda ketahui bila mengikuti program ini,insya Allah.

PROGRAM RAHSIA TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG

Dalam program ini Anda akan saya bongkarkan rahsia untuk Memahami semua Hukum Semesta yang mengatur kekayaan hidup ini penting sekali bagi kita untuk mengetahuinya kerana segala yang terjadi dalam hidup kita ini terpengaruh olehnya. Penerapan dengan baik Hukum-hukum Alam yang mengikat semua manusia ini akan menentukan kadar kesuksesan dan kepuasan hidup yang Anda rasakan.Dalam program ini anda akan saya dedahkan rahsia alam yang perlu anda ketahui supaya anda dapat mengatur kehidupan anda ke arah yang lebih sejahtera,bahagia dan harmoni,Kaedah berdoa kepada Allah(kunci terkabulnya doa)-Berdoa merupakan sarana kita memohon pada sang pencipta, setiap hari/setiap saat kita senantiasa berdo’a. dalam berdo’a terdapat sebuah rahsia yang mungkin belum anda ketahui, bukankah anda sering mendengar seseorang dengan sebuah do’a yang isinya sama namun efek dari doa mereka jauh berbeza. rahsia apa yang dimiliki para kekasih ALLAH sehingga  do’a mereka lebih utama. disini akan di ungkapkan bagaimana agar do’a anda memiliki energi yang dahsyat sehingga dengan method ini do’a anda akan lebih mudah terkabulkan,dalam program ini juga anda akan saya bongkarkan rahsia suatu kunci kekayaan terdahsyat iaitu method bersyukur(Allah menambahkan nikmatnya kepada orang-orang yang bersyukur)-Setiap orang sangat memerlukan Allah dalam setiap gerak kehidupannya. Dari udara untuk bernafas hingga makanan yang ia makan, dari kemampuannya untuk menggunakan tangannya hingga kemampuan berbicara, dari perasaan aman hingga perasaan bahagia, seseorang benar-benar sangat memerlukan apa yang telah diciptakan oleh Allah dan apa yang dikaruniakan kepadanya. Akan tetapi kebanyakan orang tidak menyedari kelemahan mereka dan tidak menyedari bahawa mereka sangat memerlukan Allah. Mereka menganggap bahawa segala sesuatunya terjadi dengan sendirinya atau mereka menganggap bahawa segala sesuatu yang mereka peroleh adalah kerana hasil jerih payah mereka sendiri. Anggapan ini merupakan kesalahan yang sangat fatal dan benar-benar tidak mensyukuri nikmat Allah. Anehnya, orang-orang yang telah menyatakan rasa terima kasihnya kepada seseorang kerana telah memberi sesuatu yang remeh kepadanya, mereka menghabiskan hidupnya dengan mengabaikan nikmat Allah yang tidak terhitung banyaknya di sepanjang hidupnya. Bagaimanapun, nikmat yang diberikan Allah kepada seseorang sangatlah besar sehingga tak seorang pun yang dapat menghitungnya. Allah menceritakan kenyataan ini dalam sebuah ayat sebagai berikut:

“Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, niscaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya. Sesungguhnya Allah benar-benar Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (Q.s. an-Nahl: 18).

Dalam program ini juga anda akan saya bongkarkan rahsia suatu kunci kekayaan terdahsyat iaitu methodmemberiSiapapun Anda, di manapun Anda, di zaman apapun Anda hidup, inilah satu rahsia kekayaan terbesar yang patut Anda ketahui bila Anda berminat untuk menikmati kehidupan yang menyenangkan di segala aspeknya. Rahsia itu adalah …. memberi, ya dengan memberi wang atau sesuatu yang lain, memberi dalam bentuk zakat, infaq, sedekah, hadiah, sumbangan, atau memberi apapun lainnya, selama memberikan sesuatu yang positif kepada pihak lain.

Inilah kunci kekayaan Anda. Inilah Rahsia Kekayaan Terbesar Anda. Inilah satu hal penting yang harus Anda lakukan TERLEBIH DAHULU agar boleh menikmati kesuksesan dan kekayaan. Dalam bab ini anda akan saya dedahkan rahsia memberi yang lebih mendalam agar nanti anda dapat melakukannya dengan lebih praktikal dengan kaedah yang tepat,sesuatu yang jarang dibuka untuk umum akan saya buka rahsianya kepada anda yang mengikuti program luarbiasa ini,sangat rugi tidak mempelajarinya. dalam program ini juga anda akan saya bongkarkan rahsia mendatangkan keinginan dan hajat Anda iaitu method BUKU AJAIB-Saya akan ajarkan juga tentang bentuk buku permintaan yang efektif, serta apa saja yang harus dituliskan di dalamnya pada waktu manakah Anda harus menulis permintaan, apa yang harus dilakukan sesudahnya, dan sebagainya.Selain itu anda akan saya terangkan dalam program ini tentang apa saja yang harus dihindari, atau sebaliknya, yang harus diikuti dalam membuat kalimat permintaan. Sesudah menulis permintaan, apa yang harus dilakukan? Apakah hanya tinggal menunggu saja atau apa?Kaedah menulis permintaan pada buku ini sangat-sangat saya sendiri suka mempraktikalkannya,sebab sejak dari kecil saya sering menulis hajat keinginan saya pada kertas,buku,Alhamdulillah semua hajat keinginan saya berhasil dengan baik,bila mana permintaan saya tidak sesuai dengan diri saya,saya mengamati,saya akan memperolehi sesuatu yang lebih baik dari saya minta, Alhamdulillah,semuanya dengan keizinan Allah.sehingga sekarang saya masih menerapkan kaedah ini dalam kehidupan saya dan hasilnya sangat luarbiasa.

BONUS SUPER ISTIMEWA

RAHSIA WANG

Wang pun ada rahsia?apa rahsia wang???Saya ingin mengajak Anda memasuki rahsia dalam rahsia berkenaan wang dengan lebih mendalam. Jalan pintas ke segala sesuatu yang Anda inginkan dalam hidup adalah MENJADI dan MERASA bahagia sekarang juga! Ini adalah jalan tercepat untuk mendatangkan wang dan segala sesuatu yang Anda inginkan dalam hidup.Nak tahu lebih mendalam tentang rahsia wang yang menjadi misteri selama ini,sila ikuti program ini dan saya akan dedahkan rahsia wang yang perlu anda ketahui dan ia sangat-sangat penting untuk membuka ruang lebih luas dalam kehidupan anda agar hidup anda dilimpahi wang yang luarbiasa banyaknya bila mengetahui rahsia wang yang kebanyakannya orang tidak mengetahuinya.

RAHSIA KAD VISUAL  KEKAYAAN & KESUKSESAN ANUGERAH AGUNG (PERWUJUDAN KEINGINAN)

Ingatlah minda bawah sedar kita umpama stesen menerima dan menghantar maklumat untuk kuasa tarikan pada diri anda. Lebih kuat kita mengasaknya dengan saranan dan gambaran positif, lebih kuatlah kuasa magnetic kita untuk merealisasikan impian dan cita-cita kita. Anda akan menjadi magnet hidup dan mula ‘menarik’ orang lain,peluang,idea kepada kehidupan anda supaya tercapai segala impian dan goal anda.

RAHSIA BOLA ENERGI KEKAYAAN & KESUKSESAN ANUGERAH AGUNG (PERWUJUDAN KEINGINAN)

Dengan Memanfaatkan Bola Energi Kekayaan & Kesuksesan Anugerah Agung, kita dapat membuat suatu program untuk mempercepat memperoleh suatu hal yang diinginkan, terutama yang bersifat material atau kebendaan. Bola Energi Kekayaan & Kesuksesan Anugerah Agung tidak hanya terbatas pada tujuan untuk memperoleh barang saja melainkan dapat lebih luas lagi, misalnya untuk pengasihan,puter giling dan lain-lain. Tapi harap diperhatikan supaya anda tetap bijaksana dalam menggunakan teknik tersebut

RAHSIA BEG DUIT

Inginkan anda mengetahui cara ajaib menarik wang dalam kehidupan anda menggunakan media beg duit/wallet ini,sila ikuti kaedah luarbiasa yang akan saya dedahkan rahsianya dalam bentuk video dimana dengan mempraktikalkannya dalam kehidupan anda selama 21 hari,anda akan mendapati beg duit anda akan menjadi pemancar / satellite untuk menarik wang yang luarbiasa banyaknya dalam kehidupan anda.

MEDITASI KEKAYAAN(MENARIK ENERGI REZEKI DAN KEBERUNTUNGAN)

Melalui Meditasi Kekayaan yang khusus dalam program ini yang mana kaedah meditasi kekayaannya adalah berbeza dengan mana-mana program dalam Transformasi Zon Kekayaan Agung Anugerah Agung,dan untuk kepastian anda,semua program dalam Transformasi Zon Kekayaan Agung setiap satu program/keilmuan adalah tidak sama dari segi keilmuannya,amalannya,methodnya,kaedahnya dan sebagainya,untuk kaedah meditasi kekayaan ini anda akan mengetahui sebuah method luarbiasa agar energi kerezekian dan keberuntungan di alam ini selaras dengan energi anda sehingga bagi anda yang sebelumnya merasa kurang beruntung/ banyak mengalami kesialan dalam perjalanan hidup anda dengan method Meditasi Kekayaan ini keberuntungan dan rezeki akan menyertai kehidupan anda ( bersiap sedialah mendapatkan rezeki yang tak terduga dan berbagai keberuntungan dalam hidup anda )

BRAINWAVE

Audio Brainwave Teknologi Saintifik Gelombang Otak (Khusus Untuk Mendatangkan Kekayaan /Kelimpahan dan Membuka Pintu Rezeki seluas-luasnya)

Kami juga menyediakan audio Brainwave Teknologi otak yang berisi Saranan Minda yang sangat ampuh yang diucapkan oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D sendiri yang berfungsi untuk menarik kekayaan dan kemewahan serta keberuntungan hidup ke dalam hidup anda. Penggunaan produk ini akan mempercepat mengalirnya kekayaan dan keberuntungan kepada anda. Audio ini dirancang oleh Pakar Minda yang benar-benar memahami cara kerja Minda bawah sedar. Dan memang audio Brainwave ini dirancang untuk fikiran bawah sedar dan bukan fikiran sedar.

Anda cukup mendengarkan audio ini sampai selesai. Durasinya satu jam. Jika anda tertidur sementara mendengarkan audio ini tidak apa-apa kerana fikiran bawah sedar anda tidak pernah tidur. Saranannya akan tetap terbenam dalam fikiran bawah sadar anda.

Dan banyak lagi rahsia luarbiasa, strategi, tips dan ilmu tambahan dalam program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 yang bakal anda perolehi dengan mengikuti program luarbiasa ini, yang akan membantu Anda mengalami Transformasi Total menuju kehidupan terbaik Anda, kehidupan yang Kaya Raya Luarbiasa.

Jika anda mengikuti program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini, anda juga bakal menerima bantuan secara percuma agar anda berjaya mempraktikkan ilmu dalam program ini supaya kehidupan anda dapat berubah menjadi semakin baik pada masa depan.

Anda boleh bertanya kepada saya sebarang masalah berkaitan dengan teknik-teknik yang diajarkan dalam programRahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini kepada kami secara online melalui e-mail. Kesuksesan anda untuk mengejar kekayaan akan lebih terjamin dengan bantuan kami kerana setiap kejayaan anda adalah kejayaan kami juga.

Bagi sesiapa sahaja yang telah pun mengikuti Program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21,Anda akan mendapat Khidmat Konsultansi percuma melalui saya berkenaan program pembuka inti kekayaan ini sahaja,saya akan member konsultansi spiritual secara percuma bagi mereka yang mahukan perubahan dalam kehidupan atau nasihat,motivasi,cadangan juga bantuan doa untuk menyelesaikan masalah kewangan anda dan sebagainya. Insya Allah

Sebelum Anda memutuskan untuk mengikuti program luarbiasa ini tetapi saya minta anda fikirkan semula berkali-kali mengenainya,

  • Dengan Program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 anda dapat menikmati kehidupan yang tenang,mewah serta kaya raya  dan anda tidak perlu lagi pening kepala memikirkan tentang permasalahan kewangan Anda yang telah selesai.
  • Dengan Program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini juga anda mampu menjadi MAGNET KEKAYAAN dan menarik kemewahan Kewangan ke dalam kehidupan anda pada bila-bila masa yang anda mahukan.
  • Dengan Program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini juga anda memiliki apa sahaja yang anda impikan,rumah besar,kereta mewah,memiliki syarikat ,bisnes sendiri,mampu untuk mendirikan kilang,bangunan dll apa sahaja yang anda inginkan selama ini!
  • Dengan Program Rahsia Terdahsyat,Terhebat & Terbesar Pembuka Inti Kekayaan Terdahsyat Abad 21 ini juga anda dapat membantu sesiapa sahaja yang memerlukan pertolongan anda,anda mampu bersedekah,melakukan sumbangan, hadiah dan sebagainya kepada sahaja yang anda inginkan,semakin anda memberi maka anda semakin kaya raya yang luarbiasa.Insya Allah

P.P.S : Mungkin pada waktu ini  anda sedang berkata di dalam hati, “Tidak mengapalah, saya akan dapatkan program ini nanti pada bila-bila masa”. Kemudian, anda akan meninggalkan website ini dan meneruskan kerja-kerja seharian anda.. akhirnya, anda lupa tentang website ini dan masalah anda untuk mencari duit tambahan  terus menghantui fikiran anda tanpa ada jalan penyelesaiannya terhadap masalah kewangan anda. Kini, masalah anda berulang kembali, setiap hari, hati anda akan merasa gelisah dan tidak henti-henti memikirkan, bagaimanakah caranya hendak mencari duit untuk menampung kehidupan Anda.. masalah yang sama kini kembali ke fikiran anda dan terus menerus menganggu fikiran anda berulang-ulangkali. Jadi, usahlah bertangguh… semakin lama anda bertangguh, semakin lama lah masalah tersebut akan terus membelengu diri anda.Bertindaklah dan ikuti Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 sekarang juga!.. Insya Allah, perjalanan anda untuk menuju ke matlamat anda menjadi JUTAWAN akan menjadi mudah dan lancar.

“Berapakah Yuran Yang Perlu Dibayar Untuk Mengikuti Kursus / ProgramRahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini?”

Pada pendapat anda, berapakah yang anda patut bayarkan untuk mendapatkan ilmu yang mampu mengubah kehidupan anda menjadi manusia yang kaya raya,mencapai tahap jutawan,hidup senang dan mewah dan bebas dari masalah kewangan buat seumur hidup Anda?

YURAN KESELURUHAN PROGRAM RAHSIA TERBESAR ,TERHEBAT DAN TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG:

1. RAHSIA TERBESAR PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG-RM2500

 

2. RAHSIA TERHEBAT PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN,KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG-RM3000

3. RAHSIA TERMANTAP PEMBUKA INTI ENERGI KEKAYAAN, KEBERKAHAN  & KEBERUNTUNGAN HIDUP TERDAHSYAT ABAD 21 ANUGERAH AGUNG-RM3500

Untuk keseluruhan Yuran 3 program dalam Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 dalam RM9,000Tetapi saya tidak sanggup untuk meletakkan pada harga yang tinggi ini. Saya mahu pastikan anda benar-benar mahu Anda menguasai program Ilmu Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini. Sebab itulah saya meletakkan pada harga yang paling istimewa khas untuk anda.

TAWARAN ISTIMEWA UNTUK MASA TERHAD SAHAJA!

Sekarang anda berpeluang mendapat “Pakej Panduan Lengkap Rahsia Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21 ini yang bernilai RM9000 pada harga yang paling istimewa iaitu semuanya hanya RM1000(RINGGIT MALAYSIA SATU RIBU RINGGIT) sahaja.

YURAN KURSUS:RM1000(HARGA PROMOSI)

FASILITI: Sijil Ekslusif Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21, Modul lengkap, DVD Audio Brainwave Teknologi Saintifik Gelombang Otak (Khusus Untuk Mendatangkan Kekayaan /Kelimpahan dan Membuka Pintu Rezeki seluas-luasnya)

, Media Pengisian Kapsul BioHaq ,Transfer Langsung / jarak jauh energi Haq Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21,Air Zam-Zam Pembangkit Keilmuan Dll

PERHATIAN:

Lebih menguntungkan bagi anda jika anda membuat pesanan sekarang  juga kerana: pertama -anda akan menjadi salah seorang yang beruntung di antara berjuta manusia kerana mendapat peluang mendapatkan  Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21; kedua – memesan Pakej Program Rahsia Terbesar,Terhebat dan Termantap Pembuka Inti Kekayaan Agung Anugerah Agung Terdahsyat Abad 21hari ini lebih murah hanya sementara waktu dengan harga promosi. Tanpa pemberitahuan harga akan naik kembali ke RM9000 pada bila-bila masa. Kerana itu pesanlah sekarang juga selagi murah.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s